2015. szeptember 28., hétfő

Zobral som dnes jedného stopára!

Zobral som dnes jedného stopára!Myslel som si najprv že sa mu pokazilo auto, alebo také niečo  a určite mu pomôže hocijaká pomoc.Vyšlo najavo, že  ide do práce ale bez paňazí na MHD ..Spýtal som sa ho kde pracuje, povedal že sa stará o zvieratá ale nemá z toho peniaze ale na oplátku mu zato dávajú miesto ke bývať a jedlo!Muž mal 25 rokov , od 2 rokov vyrastal v inštitúcií pretože nemal nikoho!Od 18-tich  jazdí po krajine  hľadá si prácu.Hľadá si takú prácu kde dostane konečne aj peniaze, lebo doteraz žiadnu hotovosť nedostával!Zato že bol prakticky " bez domova" mu nechceli dať ani tú najľahšiu prácu , pritom už vyskúšal!Zobral som ho kúsok , vystúpil pri jednej benzínke.Spýtal som sa: môžem ti ešte s niečím pomôcť? Povedal hanblivo : 1 € by sa mi zišlo .. keby som potreboval ísť na záchod a tie sú tu platené.Hovorím mu : Ty ! Nemáš  toľko peňazí nato ? Povedal : tých pár drobných čo so mal som minul ráno na jedlo , ale už nemám nič..Dal som mu pár drobných ale on ich ajtak nechcel prijať , vypýtal som si jeho tel.číslo , ešte mu môžno viem pomôcť nájsť si prácu.
ak niekto vie o takej práci , kde je aj ubytovanie  a kde nehľadajú kvalifikovaného robotníka , vynašiel by sa v hocijakej práci, ten nech ma nájde - Peter Kun.. buďte tak dobrý! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése