2015. szeptember 30., szerda

50 krát -zneužila žiaka jeho učiteľka

Mladá žena , zneužívala jej žiaka a potom  mu povedala že je s ním tehotná.
Po celý chlapcov život ho prenasledovali zlé spomienky.Britskému časopisu "Sun" 15 ročný chlapec povedal jeho príbeh ale ostal anonymite.
-Učila ma matematiku a angličtinu, ale po prvej  spoločnej hodine sme sa začali na facebooku rozprávať .Veľa sme  si aj volávali, veľa správ sme si písali no neskôr sme boli niečo ako partneri.Cez víkend ma zavolala k nej.Potom to celé začalo byť vážnejšie , jej dcéra ma začala nazývať jej otcom, na to som jej len to vedel povedať že : niesom tvoj otec, len tvojej mami jeden kamarát.Po 5 mesiaci mi s tým vyhrožovala že je tehotná a že dieťa musím vychovávať spolu s ňou.- Toto povedal chlapec.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése