2015. szeptember 30., szerda

5 slov ktoré používajú ľudia vtedy keď klamú?

Sú ľudia , ktorý jednoducho nevedia klamať , pretože reč tela a ich tón hlasu ich prezradí.Napríklad ,  keď niekto klame začne sa červenať  alebo sa nepozerá tomu druhému do očí  alebo proste  stále mrkajú.Dá sa to zistiť pomocou gestikulácie a mimiky tváre.Ale záleží to aj na niektorých slovách.
hazugsag
5 najčastejších  slov ktoré znamenajú  že ten druhý prevdepodobne klame

1. počkaj chvíľu ..

Keď niekto "počkaj chvíľu" pravdepodobne chce získať čas aby počas tých pár sekúnd vymyslel niake to klamstvo.

2. Nikdy

2. Soha

Keď niekto povie namiesto "nie" že " ja by som tákto niečo v živote nespravil " tak tam niečo nesedí.Napríklad v reštaurícií sa žena vtipne opýta jej muža , že " vidíš tú ženu ? však je pekná ? " a keď na toto muž odpovie že by sa na inú ženu  nikdy nepozrel miesto toho , že by bol úprimný  a povedal by jeho polovičke niaku lichotku tak pravdepodobne klame a pokazí romantickú atmosféru na večery.
3.Čo som mal spraviť..?

Pri tomto je jednou z hlavných vecí kontext.Keď manželka povie jej mužovi  : „ Povedala som ti , nebuď  veľa u tvojej matky  .. doma máš dôležité veci na práci , ale bol si u nej veľa a meškáš !"Tu je pravda na mieste že „áno , trošku mi ušiel čas u mamy ",ale „ čo som mal spraviť" neni dobrá odpoveď.

4. Ale 

„Určite som chcel prísť , ale .. " takto sa začinájca veta  viacmenej nehovorí pravdu.Pri tejto vete si ľudia hľadajú výhovorky.Ale keby sme sa spýtali na konretnú vec , tak určite by ten človek zneistel a nevedel čo má povedať.

5. Nič zlé som nespravil

Na určité otázky ako napríklad „ Prečo si sa s ním zase stretol ? " je odpoveď - „ nič zlé som nespravil ! " tak určite je zatým klamstvo.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése